Jos de Mul. De maakbaarheid van het subject. Foucault en de pedagogiek 1. In: Comenius. Wetenschappelijk tijdschrift voor democratisering van opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening, nr. 26 (1987), 142-174.
Jos de Mul. De maakbaarheid van het subject. Foucault en de pedagogiek 2. In: Comenius. Wetenschappelijk tijdschrift voor democratisering van opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening, nr. 28 (1987), 453-481.
Jos de Mul en G.L.M. Snik. Morele ontwikkeling en ethiekonderwijs. In: Nederlands Tijdschrift voor Opvoeding, Vorming en Onderwijs, Jrg.3, nr. 3 (1987), 114-128.
Jos de Mul. The development of aesthetic judgement. Analysis of a genetic-structuralist approach. In: The Journal of Aesthetic Education, Vol.22 (1988), 55-72.
Jos de Mul. Vrede en gelatenheid. Over Heidegger, postmodernisme en vredescultuur. In: Duitse Kroniek, themanummer Martin Heidegger 1889-1976, jaargang 41 (1991), nr. 1-4, 26-54.
Jos de Mul. Dilthey's narrative model of human development. A necessary reconsideration of the philosophical hermeneutics of Heidegger and Gadamer. In: Man and World vol. 24 (1991), 409-426.
Jos de Mul. Slauerhoff en het romantische verlangen. In: Preludium. Tijdschrift voor literatuur. Themanummer over het werk van J. Slauerhoff onder redactie van K. Fens en G.J. Kleinrensink, Jrg. 8/9 (1992), nr. 4-I, 59-77.
Mail: P.O. 1738, 3000 DR Rotterdam, Nederland E-mail:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Telephone: +31 (0)10-4088979 / (0)614000250 Volg @josdemul op Twitter/X om updates te krijgen over nieuwe publicaties